منو های مرتبط



اطلاعیه مهم ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1396


ضمن عرض تبریک به شما عزیزان بابت قبولی در دانشگاه ایوان کی و قدم نهادن در عرصه علم و دانش، توجه شما را به نکات مهم زیر جلب می کنیم.

دانشگاه ایوان کی (بزرگترین دانشگاه غیرانتفاعی شرق تهران) به عنوان یکی از هفت دانشگاه برتر غیرانتفاعی کشور در مقطع کارشناسی پیوسته و در 22 رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد. آن دسته از داوطلبان گرامی که در مرحله نهایی آزمون سراسری 1396 در این دانشگاه پذیرفته شده اند، می توانند با مراجعه حضوری به دانشگاه ایوان کی از سه شنبه 1396/06/28 لغایت یکشنبه 1396/07/02  ( 5 روز کاری)نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند. حضور شخص پذیرفته شده به همراه مدارک زیر در روز ثبت نام الزامی است. زمان ثبت نام از 8 صبح لغایت 2 بعدازظهر می باشد. ترتیب حروف الفبا مهم نیست.


مدارک لازم برای ثبت نام

1.  اصل‌ و یك برگ‌ تصویر مدرك‌ پیش دانشگاهی‌ مورد تایید‌ که معدل درآن قید شده باشد.( در صورت حاضر نبودن اصل مدرک فعلا گواهی موقت هم قابل قبول می باشد)


2.  اصل‌ و یك برگ‌ تصویر مدرك‌ دیپلم مورد تایید‌ که معدل درآن قید شده باشد.( در صورت حاضر نبودن اصل مدرک فعلا گواهی موقت هم قابل قبول می باشد).


3.   اصل‌ شناسنامه‌ و كارت ملی و دو سری‌ فتوكپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آنها


4.  هشت‌ قطعه‌ عكس‌ تمام‌ رخ‌ 4?3 تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌

5.  ریز نمرات تأیید شده پیش دانشگاهی و دیپلم.

6.  افراد دارای دیپلم نظام قدیم و همچنین سایر افرادی که دارای مدرک کاردانی پیوسته و یا معادل می باشند بایستی مطابق ضوابط اعلامیسازمان سنجش ، مدارک لازم را آماده کرده و در روز ثبت نام به همراه داشته باشند.


7.  مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت جهت صدور تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی. با توجه به بخشنامه شماره 221446/460 مورخ 91/10/18 ریاست محترم مركز سنجش آموزش و پرورش كلیه پذیرفته شدگان می بایست به همراه تصویر گواهی پیش دانشگاهی خود به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه و تائیدیه تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت نام به دانشگاه ارائه دهند.كلیه پذیرفته شدگان حتماً نام رشته و مؤسسه آموزش عالی محل تحصیل خود را در فرم دفاتر پیشخوان خدمات دولت اعلام نمایند.

8.  قابل توجه آن دسته از پذیرفته شدگانی که پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی بوده: ارائه اصل كارنامه تحصیلی برای هر یك از پذیرفته شدگانی كه دارای مدرك دیپلم متوسطه نظام جدید (سال سوم نظام جدید آموزش متوسطه) با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش برای دیپلمه های (ریاضی فیزیك، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) سال های 1394 و قبل آن كه امتحانات آنان به صورت كتبی و سراسری برگزار شده است در هنگام ثبت نام ضروری می باشد.

                                    سایردستورالعمل های ثبت نامی سازمان سنجش

مهم: 1. در روزهای ثبت نام سرویس ایاب و ذهاب مهیاست. اتوبوس های دانشگاه از تهران و ازساعت 6:05 صبح  به سمت ایوان کی حرکت خواهند کرد.ایستگاه حرکت: ترمینال جنوب- بالاتر از ایستگاه مترو- پشت دیوار ترمینال- خیابان غفاری- زیر پل عابر پیاده

مهم: 2. از تمامی مدارک ثبت نامی قبل از تحویل به مسئول ثبت نام  چند سری کپی تهیه کنید. پس از تحویل مدارک تحت هیچ شرایطی جهت کپی گرفتن ، مدرکی از پرونده دانشجو قابل استخراج نخواهد بود.        


شرایط و تخفیفات ویژه:

  

1-دانشجویان در هر ترم از مزایای وام شهریه در چارچوب سهم تخصیصی از صندوق رفاه دانشجویان برخوردارخواهند شد.

2-کلیه  دانشجویان در طول تحصیل تحت پوشش بیمه حوادث قرار خواهند گرفت.

3- دانشجویان رتبه اول تا سوم هر رشته ازتخفیف شهریه برخوردار می گردند.

4- به تمامی افراد شاغل در نیروهای مسلح و فرزندان ایشان تا سقف 15 درصد تخفیف شهریه تعلق می گیرد.

5-به افراد شاغل در وزارت ورزش وجوانان و فرزندان آنان که در رشته های تربیت بدنی این دانشگاه مشغول به تحصیل میشوند تا سقف 15 درصد تخفیف شهریه تعلق می گیرد. 

6- دانشجویان با نسبت فامیلی درجه یک(برادری،خواهری،همسری،فرزندی) مادامی که به طور همزمان در این دانشگاه به تحصیل مشغول باشند، به هر کدام تا سقف 25 درصد تخفیف شهریه تعلق خواهد گرفت.

7- دانشجویانی که در دو مقطع متوالی در این دانشگاه تحصیل نمایند از 10 درصد تخفیف شهریه برخوردار می گردند.

8- دانشجویان هر روز از وعده غذایی گرم(ناهار) در سالن غذاخوری مجهز بهره مند می گردند. 

9- با هماهنگی که با پایانه شهر ایوان کی صورت گرفته ،سرویس ایاب و ذهاب از عمده میادین اصلی تهران و شهرهای مسیر برقرار می باشد.

10- دانشجویان از کتابخانه دیجیتال،کارت سلامت،سایت های مجهز رایانه ای و سیستم اطلاعات آموزشی مبتنی بر وب، بهره مند می گردند.

11- دانشجویان از اینترنت رایگان و دسترسی به منابع و پایگاه های اطلاعات علمی معتبر دنیا بهره مند می گردند.


  جهت کسب اطلاعات بیش تر و آشنایی با امکانات دانشگاه به آدرس زیر بروید.


www.eyc.ac.ir/intro.html



شرایط دانشگاه: 

1.  رشته های دانشگاه در مقطع کارشناسی پیوسته


مهندسی برق
مهندسی پزشکی
مهندسی عمران
مهندسی معماری
مهندسی کامپیوتر
مهندسی صنایع
مهندسی مکانیک
حسابداری
روانشناسی
مدیریت دولتی
مدیریت صنعتی
مدیریت بازرگانی
مدیریت مالی
مدیریت بیمه
مدیریت کسب و کارهای کوچک
مدیریت اموربانکی
حقوق
علوم تربیتی
ایمنی صنعتی
علوم مهندسی
معماری داخلی
علوم انسانی ورزشی

2.  دانشگاه ایوان کی در نزدیكترین فاصله با شهر تهران (50 كیلومتری سه راه افسریه ) قرار دارد و در ارزیابی  اخیرصورت گرفته توسط وزارت علوم در سطح یک قرار گرفته و به عنوان یکی ازهفت دانشگاه برترغیر انتفاعی کشور محسوب می شود.

3.  دانشگاه ایوان کی با بیش از 12 سال سابقه آموزشی در حال حاظر دارای 80 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی، حدود  4900 دانشجو و بیش از یازده هزار فارغ التحصیل می باشد. این دانشگاه با توجه به نیاز کشور از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه گسترش تحصیلات تکمیلی آغاز کرد وهم اکنون با 1 رشته دکتری و 14 رشته کارشناسی ارشد به مسیر خود ادامه می دهد. 

4.  با برنامه ریزی صورت گرفته با همکاری اساتید برجسته و بنام، کلیه کلاس ها فقط در 
دو روز برگزار می شود. 

5.  سرویس ایاب و ذهاب همه روزه از اکثر نقاط تهران و شهرهای اطراف (پاكدشت، شهر ری و كرج) مهیا است.

6.  آدرس: سه راه افسریه - اتوبان امام رضا (ع)- بعد از پاکدشت- شهر ایوان کی- بلوار آیت الله طالقانی- خیابان دانشگاه- دانشگاه ایوان کی

7.  دانشجویان و خانواده های محترم برای رفت و آمد می توانند از سرویس های دانشگاه استفاده کنند.(ایستگاه ها در سایت اصلی دانشگاه مشخص شده است.

8.  تلفن تماس ضروری (8 صبح الی 2 بعد از ظهر)  31432-023
   09015559031


   
                                                                                                        دفتر مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی  
 

نوشته شده توسط معاونت آموزش در تاریخ ۱۳۹۶/۰۶/۲۵