منو های مرتبط



گزارش فعایت انجمن علمی حسابداری و مدیریت در سال تحصیلی 96-95


بازدید علمی
گردش علمی و بازدید از كتابخانه و موزه ملك

این بازدید روز یکشنبه مورخ 95/11/22، به همت انجمن علمی مدیریت و حسابداری برگزار گردید. خوشبختانه، استقبال بی‌نظیری از آن به عمل آمد که حدود 120 نفر از دانشجویان و اساتید محترم آقای نیلچی و آقای شاهی در آن شرکت نمودند. همچنین وسایل ایاب و ذهاب دانشجویان از مبدا خاوران جهت راحتی دانشجویان فراهم گردید.

گردش علمی و بازدید از داخل برج میلاد تهران

بازدید از برج میلاد در ادامه‌ی گردش علمی از موزه‌ی ملک در همان تاریخ، 95/11/22، با مشارکت 120 نفر از دانشجویان و اساتید محترم آقای نیلچی و آقای شاهی، برگزار گردید. لازم به ذکر است از سوی انجمن علمی مدیریت و حسابداری، پذیرایی ناهار از دانشجویان در فودکورت برج، تدارک دیده شد. وسیله ایاب و ذهاب دانشجویان نیز از خاوران فراهم بود.

گردش علمی و بازدید از شرکت ال سی من

بازدید از کارخانه‌ی LCMAN واقع در شهرک صنعتی پرند، روز یکشنبه مورخ 96/2/23 با حضور اساتید این گروه، سرکارخانم مسعودی‌فر و آقایان نیلچی، شاهی و موسوی، برگزار گردید. همچنین پذیرایی از دانشجویان توسط شرکت مذکور صورت پذیرفت. لازم به ذکر است، در آخر پکیجی به عنوان هدیه همراه با حواله 40 درصد تخفیف این پوشاک از سوی شرکت LCMAN  به دانشجویان داده شد.

برگزار كارگاه
کارگاه مشاوره نقش و تأثیر تفکر بر سواد مالی

این کارگاه با حضور 35 نفر از دانشجویان گروه مدیریت و حسابداری در دانشگاه و همچنین با شرکت استاد مشاور انجمن، جناب نیلچی و استاد جهانبخش میرزایی به عنوان سخنران جلسه، برگزار گردید. کارگاه مشاوره‌ای در روز چهارشنبه مورخ 95/12/16 برای دانشجویان مقطع کارشناسی برگزار شد و ? ساعت به طول انجامید. استاد مربوطه راجب سواد، تعریف سواد در دوره‌های مختلف زمان و تأثیر آن بر روی زندگی به خصوص نقش آن در موفقیت مالی، سخن گفتند. همچنین پذیرایی مختصری از مشارکت کنندگان به عمل آمد.

کارگاه دوم مشاوره و نقش آن در موفقیت

جلسه‌ی دوم کارگاه نیز طبق جلسه‌ی اول با حضور استاد جهانبخش میرزایی و استاد مسلم نیلچی تشکیل شد .دانشجویان روز چهارشنبه مورخ 96/1/30 جهت شرکت در کارگاه گرد هم آمدند .همچنین پذیرایی مختصری از شرکت‌کنندگان توسط اعضای انجمن علمی مدیریت و حسابداری به عمل آمد .

كارگاه ارزش گذاری سهام

کارگاه آموزشی با عنوان ارزش گزاری سهام در روز دوشنبه مورخ 96/2/4 در دانشگاه ایوان‌کی برگزار گردید. کارگاه مذکور با حضور استاد مسلم نیلچی مدرس این کارگاه و با شرکت 22 نفر از دانشجویان برگزار گردید.

ارائه گواهی به شرکت‌کنندگان

برای تمامی شرکت‌کنندگان کارگاه‌ها گواهی تخصصی صادر گردیده است که در روزهای نخستین مهر با اعلام روز و ساعت در کانال انجمن علمی مدیریت و حسابداری، با حضور یافتن دو تن از اعضای اصلی در دفتر سرای فعالان، به دانشجویان اهدا گردید.

توزیع پذیرایی به حاضران

با حمایت معاونت فرهنگی، انجمن علمی مدیریت و حسابداری سعی بر این داشته تا با حداقل هزینه، پذیرایی مختصر و درخور از دانشجویان شرکت‌کننده در کارگاه‌ها به عمل آورد.

کارگاه مقاله نویسی

بدیهی است که برگزاری کارگاه‌هایی از قبیل کارگاه‌های مقاله نویسی از اهمیت بسزایی برخودار است. به همین جهت کارگاهی با همین عنوان در روز چهارشنبه مورخ 96/2/6 طی 2 ساعت برگزار گردید. این کارگاه با حضور استاد سید احمد حسینی که نویسنده‌ تعداد مقالات علمی معتبری در مجلات علمی- پژوهشی می‌باشد و با شرکت پانزده نفر از دانشجویان گروه مدیریت و حسابداری در دانشگاه ایوان‌کی برگزار شد.

کارگاه آشنایی مقدماتی با بورس

کارگاه آموزشی تحت عنوان آشنایی مقدماتی با بورس، روز چهارشنبه مورخ 96/2/20 با حضور اساتید محترم آقایان رشید مددی و مسلم نیلچی و با شرکت 25 نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی و کاردانی مدیریت مالی و حسابداری برگزار گردید.

این کارگاه چهار ساعته، با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان با مقوله‌ی بورس و همچنین کاربردی کردن مطالب درسی و شناخت پیدا کردن دانشجویان نسبت به ساز و کار بورس و نحوه‌ی سرمایه گزاری در آن برگزار شد.

کارگاه قراردادها و پیمان‌های آتی

نظر به اینکه مقوله‌ی درسی و تخصصی قرارها و پیمان‌های آتی، مهم در مورد اهمیت زیادی از دیدگاه استاد مربوط تلقی می‌شود، به همین منظور کارگاهی با همین عنوان در روز دوشنبه مورخ 96/2/11 طی 2 ساعت با شرکت 20 نفر از دانشجویان گروه حسابداری و مدیریت و با حضور استاد مسلم نیلچی در دانشگاه ایوان‌کی برگزار شد.

کارگاه اصول و فنون مذاكره و زبان بدن

این کارگاه روز دوشنبه مورخ 96/2/18 ساعت 6 بعد از ظهر با حضور استاد شفق شریق مقدم به عنوان مدرس و تعداد زیادی از دانشجویان در ساختمان پردیس دانشگاه ایوان‌کی برگزار گردید.

ارائه گواهی به شرکت‌کنندگان

کارگاه آموزشی آشنایی با عقود اسلامی بانکی

روز شنبه کارگاهی تحت عنوان آشنایی با عقود اسلامی بانکی در تاریخ 96/2/23 برگزار نمود.

این کارگاه با حضور استاد مسلم نیلچی به عنوان مدرس و 23 نفر از دانشجویان در ساختمان گل یاس دانشگاه ایوان‌کی تشکیل شد. کارگاه ساعت 4 بعد از ظهر شروع و 2ساعت به طول انجامید.

کلاس جبرانی مدیریت مالی 1 (ویژه کارشناسی)

کلاس مدیریت مالی 1 با مشارکت دانشجوی فعال خانم بهناز سیفی برگزار گردید .در این کلاس‌ها تمرین‌هایی که استاد مربوطه به دانشجویان می‌دادند، جواب‌هایی که دانشجویان به مسئول کلاس تحویل می‌دادند، تصحیح و رفع اشکال می‌شد و سوال‌های دانشجویان نیز پاسخ داده می‌شد .

کلاس جبرانی مدیریت مالی (ویژه کاردانی)

کلاس جبرانی مدیریت مالی 2

کلاس مدیریت مالی دو که دوشنبه‌ها ساعت 12:40 با همکاری دانشجوی داوطلب خانم شادی کارگر روشن در دانشگاه ایوان‌کی تشکیل می‌گردید .

نشست تخصصی کنکور کارشناسی ارشد

بواسطه‌ی درخواست دانشجویان گروه مدیریت و حسابداری، همینطور جهت کسب اطلاعات بیشتر و در نتیجه تصمیم‌گیری صحیح در رابطه با انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد و شرکت در کنکور، نشست تخصصی با عنوان کنکور کارشاسی ارشد در روز دوشنبه مورخ 96/2/18، طی 2 ساعت با حضور استاد مسلم نیلچی و با شرکت 15 نفر از دانشجویان برگزار گردید.

نشریات

نشریه علمی دانشجویی مدیر برتر

نام نشریه با توجه به نظرات مدیر مسئول، سردبیر و اعضای تحریریه، نام مدیر برتر، انتخاب گردید. نشریه مذکور دراسفند ماه ?? شروع به فعالیت کرد و در تابستان 96، اولین نسخه آن درکانال انجمن علمی گروه مدیریت و حسابداری، بارگذاری شد. در این شماره مطالب علمی و فرهنگی از جمله: معرفی کتاب، گفتگو با اساتید،جدول علمی و ... قرارگرفت.

تهیه‌ی محتوای شماره 2 نشریه مدیر برتر نیز از تابستان 96 کلید خورده و هم اکنون مراحل پایانی طراحی صفحات را طی می‌کند. در شماره 2 نیز، مطالبی علمی و فرهنگی از قبیل: چکیده مقاله علمی، معرفی بزرگان و ... لحاظ گردیده است.

فعالیت مجازی

راه اندازی کانال تلگرام انجمن مدیریت و حسابداری

این کانال به منظور اطلاع‌رسانی اخبار و برنامه‌های انجمن علمی مدیریت و حسابداری, همچنین نشر مطالب تخصصی و کاربردی در اسفند 95 راه اندازی شد.



پیوست ها
نوشته شده توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی در تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۱۸