آغاز ساخت پروژه آمفی تئاتر دانشگاه ایوان‌کی


با توجه به رشد روز افزون سطح کیفی دانشگاه ایوان‌کی و ورود تعداد قابل توجهی دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، مسئولان دانشگاه را بر آن داشت که با وجود سالن اجتماعات در دانشگاه، سالن اجتماعات مجهز دیگری برای برگزاری کنفرانس‌های علمی بین‌المللی و اجرای مراسم فرهنگی و دانشجویی تدارک ببیند.

بر این اساس در شهریور 1396 مطالعات امکانسنجی ساخت سالن اجتماعات به دستور ریاست محترم دانشگاه، توسط مدیریت طرح و توسعه اغاز گردید و پس از تایید مطالعات امکانسنجی در 15 آذر 1396، طراحی معماری، سازه، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات الکتریکی به مدیریت مهندس علی فرجیان اغاز شد و مجموعه کامل نقشه های فاز 2 در 20 بهمن 1396 اماده اجرا گردید و به لطف خدا 96/12/14 ساعت 10، ساخت پروژه سالن اجتماعات دانشگاه ایوان‌کی اغاز گردید.

براورد زمان اجرای ساخت پروژه سالن اجتماعات 5 ماه تقویمی یا 100 روز کاری در نظر گرفته شده است.

سالن اجتماعات دانشگاه ایوان‌کی در شمال شرقی مجموعه پردیس دانشگاه ایوان‌کی با زیر بنای 620 متر مربع واقع شده است که شامل ریزفضاهایی اعم از سالن اصلی، لابی، اتاق تاسیسات، اتاق کنترل نور و صدا و اتاق‌های پشت سن می‌باشد. ظرفیت سالن اجتماعات 238 نفر می‌باشد. همچنین سن طراحی شده در سالن اجتماعات قابلیت اجرای انواع مراسم‌ها و کنفرانس‌ها را دارد و همچنین قابلیت اجرای تئاتر موسیقی را هم دارا می‌باشد.

اسکلت ساختمان از نوع بتنی و سقف آن دال وافل می باشد و دارای یک سقف با دو ارتفاع متفاوت می‌باشد.

به منظور مشاهده عکس های شروع پروژه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

گزارش تصویری از شروع ساخت پروژه آمفی تئاتر دانشگاه ایوان‌کی


نوشته شده توسط مدیر فناوری اطلاعات در تاریخ ۱۳۹v/۰۱/۱۴