اطلاعیه مهم حذف و اضافه ترم 971


نکات مهم مربوط به حذف و  اضافه

دانشجویان محترم توجه به نکات زیر درزمان حذف و اضافه الزامی است:

1. بازه زمانی حذف و اضافه ترم 971 از شنبه97/07/14 لغایت دوشنبه 97/07/16 می باشد. این مرحله کاملا اینترتی بوده و دانشجو با مراجعه به sama.eyc.ac.ir می تواند نسبت به حذف و اضافه دروس اقدام نماید.
2. در شرایط خاص که اخذ یا حذف دروس خارج ازاختیار دانشجو باشد، از سه شنبه 97/07/17 تا چهارشنبه 97/07/18 ترمیم اتخاب واحد با مراجعه به گروه های آموزشی امکان پذیر خواهد بود. لازم به ذکر است این بازه زمانی تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد. عدم انتخاب واحد در این بازه به معنی انصراف دانشجو از تحصیل خواهد بود.
3. سقف انتخاب واحد برای دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی 20 واحد (دانشجویان ممتاز 24 واحد) می باشد. حدأقل تعداد واحدانتخابی 12 واحد می باشد. دانشجویان ترم آخر می توانند کمتر از 12 واحد و یا بیشتر از 20 واحد (تا 24 واحد) بردارند مشروط بر اینکه تمام واحدهای درسی باقیمانده اعم از کارآموزی، پروژه و... را اخذ نمایند. حدأقل واحد انتخابی برای دانشجویان کارشناسی ارشد 8 و حدأکثر واحد انتخابی 14 واحد می باشد. دانشجویان ترم آخر که درنیمسال قبل مشروط شده اند در صورت انتخاب بیش از 14 واحد ، باید تمامی دروس باقیمانده خود را انتخاب نموده و هیچ درسی اعم از کارآموزی، پروژه و تکدرس باقینمانده باشد. دانشجویانی که حداکثر 2 درس تئوری باقیمانده دارند، می توانند آن دو درس را به صورت معرفی به استاد اخذ نمایند.
4. رعایت پیش نیاز، همنیاز، عدم تداخل و سقف دروس کاملا ضروری بوده و اداره آموزش در صورت بروز هر گونه مشکلی در این رابطه رأسا نسبت به حذف درس اقدام خواهد کرد. برنامه ترمی کلیه رشته ها از صفحه اصلی سایت ، منوی گروه های آموزشی در دسترس می باشد.
5. لازم به ذکر است  ازاین ترم  دانشگاه در روزهای شنبه هر هفته  به دلیل ساماندهی تأسیساتی تعطیل   می باشد و فعالیت آموزشی نخواهد داشت.

مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه



نوشته شده توسط معاونت آموزش در تاریخ ۱۳۹v/۰v/۱۳