اطلاعیه مهم برگزاری آزمون جامع دکتری- آذر 1399


قابل توجه دانشجویان محترم مقطع دکتری تخصصی دانشگاه ایوان کی

با سلام

مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی برای برگزاری آزمون جامع دکتری در آذرماه 1399 به شرح زیر می باشد:

1- آزمون جامع دکتری برای رشته های مهندسی صنایع، مدیریت ورزشی و آینده پژوهی در روزهای 25 ، 26 و 27 آذر 99 برگزار خواهد شد. امتحان جامع هر رشته در یک روز و به صورت حضوری در محل دانشگاه ایوان کی برگزار خواهد شد.

2- برگزاری امتحان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا صورت خواهد گرفت.

3- شرط شرکت در امتحان جامع، گذراندن تمامی واحد های درسی با معدل حدأقل 16 و همچنین احراز مدرک قبولی در یکی از آزمون های زبان(مطابق دستور العمل دانشگاه ایوان کی شرح داده شده در روند نمای دکتری) می باشد. امسال با توجه به شرایط کرونایی استثناعا مقرر گردید افرادی که موفق به قبولی در آزمون های زبان تا آذرماه 99 نشوند، با احراز سایر شرایط دیگر از ایشان نیز امتحان جامع به عمل آید. منتها در اسرع وقت نسبت به تحویل مدرک زبان اقدام نمایند درغیر اینصورت پروپوزال ایشان در شورای گروه طرح نخواهد شد.

4- منابع امتحانی در سایت دانشگاه قسمت اخبار تحصیلات تکمیلی برای هر رشته ذکر شده است.

5- تمامی دانشجویان تا قبل از برگزاری آزمون جامع فرصت دارند، نسبت به تعیین استاد راهنمای رساله (تکمیل فرم مخصوص) اقدام نمایند. همچنین فرم شرکت در آزمون جامع (پیوست همین اطلاعیه) را تکمیل و حدأکثر تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون جامع به کارشناس تحصیلات تکمیلی تحویل دهند. در غیر اینصورت از ایشان امتحان به عمل نخواهد آمد.

مدیریت تحصیلات تکمیلی

پیوست ها
نوشته شده توسط معاونت آموزش در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۸