اطلاعیه مهم ثبت نام از پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 1395


ضمن عرض تبریک به تمامی پذیرفته شدگان گرامی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد به اطلاع می رساند، این عزیزان می توانند با مراجعه حضوری به دانشگاه ایوان کی از

 چهارشنبه 1395/08/12 لغایت یکشنبه 1395/08/16 نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند.حضور شخص پذیرفته شده به همراه مدارک زیر در روز ثبت نام الزامی است.



مدارک لازم برای ثبت نام:


1.  اصل و یك برگ تصویر مدرک کارشناسی  (مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که معدل لیسانس درآن قید شده باشد) در صورت حاضر نبودن اصل مدرک فعلا گواهی موقت هم قابل قبول می باشد.
2.   اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری فتوکپی از تمام صفحات آنها
3.  شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری
تبصره: 12 قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری منحصرا برای برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت نام در دانشگاه، برای آنان معافیت تحصیلی صادر میگردد .
4.  ریز نمرات تأیید شده مقطع کارشناسی دانشجویانی که در مقطع کارشناسی تا حداکثر 1395/6/31 فارغ التحصیل می شوند فرم گواهی معدل را از سایت سازمان سنجش دانلود کرده و پس از تکمیل با تأیید دانشگاه خود به همراه داشته باشند.


شرایط دانشگاه:


1.  دانشگاه ایوان کی در نزدیکترین فاصله با شهر تهران( 50 کیلومتری سه راه افسریه) قرار دارد و در ارزیابی اخیر صورت گرفته توسط وزارت علوم در سطح یك قرار گرفته و به عنوان یکی از هفت دانشگاه برتر غیرانتفاعی کشور محسوب میشود .
2.   دانشگاه ایوان کی با بیش از 12 سال سابقه آموزشی در حال حاضر دارای 65 رشته در مقاطع مختلف
 تحصیلی، حدود 4500 دانشجو و بیش از ده هزار فارغ التحصیل می باشد. این دانشگاه با توجه به نیاز کشور از سال1390 فعالیت خود را در زمینه گسترش تحصیلات تکمیلی آغاز کرد و هم اکنون با 14رشته کارشناسی ارشد به مسیر خود ادامه می دهد.  لازم به ذکر است با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در آینده ای نزدیك شاهد جذب دانشجو در رشته دکتری مهندسی صنایع خواهد بود.
3.   با برنامه ریزی صورت گرفته با همکاری اساتید برجسته و به نام، کلیه کلاسها فقط در یك روز برگزار
 می شود.
4.   سرویس رفت و آمد همه روزه از اکثر نقاط تهران و شهرهای اطراف (پاکدشت، شهر ری و کرج)  مهیا می باشد.
نشانی: 
سه راه افسریه، بزرگراه امام رضا (ع)، بعد از پاکدشت، شهر ایوانکی، بلوار آیت الله طالقانی،خیابان دانشگاه، دانشگاه ایوان کی


شماره تماس ضروری  (8 صبح الی 14 عصر): 09901886786


جهت کسب اطلاعات بیش تر و آشنایی با امکانات دانشگاه به آدرس زیر بروید.

http://www.eyc.ac.ir/intro.html


نوشته شده توسط معاونت آموزش در تاریخ ۱۳۹۵/۰۸/۱۰