اطلاعیه مهم ثبت نام از پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد 1396


شرایط و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد 1396 دانشگاه ایوان کی (تکمیل ظرفیت)

دانشگاه ایوان کی به عنوان بزرگترین دانشگاه غیرانتفاعی شرق تهران و یکی از هفت دانشگاه برتر غیرانتفاعی کشور، در مقطع کارشناسی ارشد و در 18 رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد.  آن دسته از داوطلبان پذیرفته شده در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 1396 این دانشگاه، می توانند با مراجعه حضوری به دانشگاه ایوان کی از یکشنبه 1396/08/14 لغایت چهارشنبه 1396/08/17 نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند.

حضور شخص پذیرفته شده به همراه مدارک زیر در روز ثبت نام الزامی است.


مهم: در روزهای ثبت نام سرویس ایاب و ذهاب مهیاست. اتوبوس های دانشگاه از تهران و ازساعت 6:05 صبح  به سمت ایوان کی حرکت خواهند کرد.
ایستگاه حرکت: ترمینال جنوب- بالاتر از ایستگاه مترو- پشت دیوار ترمینال- خیابان غفاری- زیر پل عابر پیاده 

مدارک لازم برای ثبت نام:


1.  اصل و یك برگ تصویر مدرک کارشناسی  (مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که معدل لیسانس درآن قید شده باشد) در صورت حاضر نبودن اصل مدرک فعلا گواهی موقت هم قابل قبول می باشد.
2.   اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری فتوکپی از تمام صفحات آنها
3.  شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری
تبصره: 12 قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری منحصرا برای برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت نام در دانشگاه، برای آنان معافیت تحصیلی صادر میگردد .
4.  ریز نمرات تأیید شده مقطع کارشناسی دانشجویانی که در مقطع کارشناسی تا حداکثر 1396/6/31 فارغ التحصیل می شوند فرم گواهی معدل را از سایت سازمان سنجش دانلود کرده و پس از تکمیل با تأیید دانشگاه خود به همراه داشته باشند.

نکته مهم: شرایط شروع کلاس ها از همین ترم جاری(961) با برگزاری 2 هفته کلاس جبرانی، کاملا مهیاست. 

شرایط دانشگاه:
1.  دانشگاه ایوان کی در نزدیکترین فاصله با شهر تهران( 50 کیلومتری سه راه افسریه) قرار دارد و در ارزیابی اخیر صورت گرفته توسط وزارت علوم در سطح یك قرار گرفته و به عنوان یکی از هفت دانشگاه برتر غیرانتفاعی کشور محسوب میشود .
2.   دانشگاه ایوان کی با بیش از 13 سال سابقه آموزشی در حال حاضر دارای 80 رشته در مقاطع مختلف
 تحصیلی از کاردانی تا دکتری تخصصی (Ph.D)، حدود 4900 دانشجو و بیش از یازده هزار فارغ التحصیل می باشد. این دانشگاه با توجه به نیاز کشور از سال1390 فعالیت خود را در زمینه گسترش تحصیلات تکمیلی آغاز کرد و هم اکنون با 1 رشته در مقطع دکتری و 15 رشته کارشناسی ارشد به مسیر خود ادامه می دهد.  
3.   با برنامه ریزی صورت گرفته با همکاری اساتید برجسته و به نام، کلیه کلاسها فقط در
یك روز (پنجشنبه ها) برگزار می شود.
4.   سرویس رفت و آمد همه روزه از اکثر نقاط تهران و شهرهای اطراف (پاکدشت، شهر ری و کرج)  مهیا می باشد.


شرایط و تخفیفات ویژه:

  

1-دانشجویان در هر ترم از مزایای وام شهریه در چارچوب سهم تخصیصی از صندوق رفاه دانشجویان برخوردارخواهند شد.

2-کلیه  دانشجویان در طول تحصیل تحت پوشش بیمه حوادث قرار خواهند گرفت.

3- دانشجویان رتبه اول تا سوم هر رشته ازتخفیف شهریه برخوردار می گردند.

4- به تمامی افراد شاغل در نیروهای مسلح و فرزندان ایشان تا سقف 15 درصد تخفیف شهریه تعلق می گیرد.

5-به افراد شاغل در وزارت ورزش وجوانان و فرزندان آنان که در رشته های تربیت بدنی این دانشگاه مشغول به تحصیل میشوند تا سقف 15 درصد تخفیف شهریه تعلق می گیرد. 

6- دانشجویان با نسبت فامیلی درجه یک(برادری،خواهری،همسری،فرزندی) مادامی که به طور همزمان در این دانشگاه به تحصیل مشغول باشند، به هر کدام تا سقف 25 درصد تخفیف شهریه تعلق خواهد گرفت.

7- دانشجویانی که در دو مقطع متوالی در این دانشگاه تحصیل نمایند از 10 درصد تخفیف شهریه برخوردار می گردند.

8- دانشجویان هر روز از وعده غذایی گرم(ناهار) در سالن غذاخوری مجهز بهره مند می گردند. 

9- با هماهنگی که با پایانه شهر ایوان کی صورت گرفته ،سرویس ایاب و ذهاب از عمده میادین اصلی تهران و شهرهای مسیر برقرار می باشد.

10- دانشجویان از کتابخانه دیجیتال،کارت سلامت،سایت های مجهز رایانه ای و سیستم اطلاعات آموزشی مبتنی بر وب، بهره مند می گردند.

11- دانشجویان از اینترنت رایگان و دسترسی به منابع و پایگاه های اطلاعات علمی معتبر دنیا بهره مند می گردند.


  جهت کسب اطلاعات بیش تر و آشنایی با امکانات دانشگاه به آدرس زیر بروید.


www.eyc.ac.ir/intro.html



آدرس: سه راه افسریه - اتوبان امام رضا (ع)- بعد از پاکدشت- شهر ایوان کی


تلفن تماس ضروری (از 8 الی 14): 31432-023       با پشتیبانی 30 خط و بدون اشغالی 


                                             09015559031  


مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی




نوشته شده توسط معاونت آموزش در تاریخ ۱۳۹۶/۰۶/۱۱