بازدید مسئولان دانشگاه بی هارات هند از دانشگاه ایوان کی و عقد تفاهم نامه بین المللی


در روز یکشنبه مورخ 5/9/96 دو نفر از نمایندگان دانشگاه بی هارات هند آقای پروفسور کومار(رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه بی هارات) و دکتر چاندر (مدیر کاریابی دانشگاه بی هارات) با اتفاق هیأت همراه وارد دانشگاه ایوان کی شده و مورد استقبال دکتر فرجیان (معاونت پژوهشی و فناوری) قرار گرفت. سپس به اتاق ریاست جهت پذیرایی و خوش آمدگویی و تبادل اطلاعات فی مابین طرفین هدایت گردیدند. در این جلسه ابتدا پروفسور احمدوند از حضور اساتید دانشگاه هند در دانشگاه ایوان کی ابراز محبت نمودند سپس در مورد دانشگاه و برنامه های آتی آن و همچنین روابط با دانشگاههای خارجی و برگزاری دوره های علمی دوطرفه و تبادل استاد و دانشجو فی مابین توضیحاتی را ایراد فرمودند. سپس دکتر چاندر از مهمان نوازی مسئولان دانشگاه تشکر و قدردانی نمودند و به عنوان مدیر کاریابی دانشگاه بی هارات توضیحاتی در رابطه با نحوه آموزش در دانشگاه بی هارات را ایراد نمودند سپس پروفسور کومار رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه بی هارات در رابطه با رشته های موجود در دانشگاه بی هارات توضیحاتی داده و از ایجاد روابط بین دانشگاهی و برگزاری دوره های تحصیلات تکمیلی استقبال نمودند سپس در رابطه با تفاهم نامه همکاری فی مابین دو دانشگاه مواردی مشخص و تبیین گردید.
بعد از این جلسه نشستی با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه ایوان کی انجام پذیرفت که در این نشست بعد از سخنرانی پروفسور کومار و پروفسور احمدوند، دکتر فرجیان توضیحاتی در رابطه تفاهم نامه ایراد نمودند. بعد از ایراد جزئیات این همکاری مشترک، تفاهم نامه به امضاء پروفسور کومار و پروفسور احمدوند رسید. در پایان این نشست هدایایی از طرف دانشگاه به مهمانان اهدا گردید.
بعد از این نشست کارگاهی جهت اساتید و کارکنان دانشگاه توسط پروفسور کومار و دکتر چاندر در اتاق سمینار برگزار گردید. در پایان مهمانان بازدی از امکانات آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی ساختمان مرکزی و پردیس دانشگاه را بعمل آوردند.
به منظور مشاهده گزارش تصویری این مراسم بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
http://www.eyc.ac.ir/ShowGallery.aspx?id=58358


نوشته شده توسط مدیر فناوری اطلاعات در تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۰۸