منو های مرتبط



اطلاعیه مهم آموزش پیرامون نحوه برگزاری امتحانات 982


دانشگاه ایوان کی

اطلاعیه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی

(پیرامون نحوه برگزاری امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398)

  با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا و بیماری کوئید 19 ،در ارتباط با ادامه فعالیت های دانشگاه ایوان کی در نیمسال جاری، توجه دانشجویان عزیز را به موارد زیر جلب مینماییم.
1: درجهت رفع دغدغه دانشجویان و خانواده های محترم و اهمیت دادن به بحث سلامت از یک طرف و تجربه موفق برگزاری کلاس های الکترونیکی دانشگاه ایوان کی از طرف دیگر؛ در جلسه شورای آموزشی مورخ 7/3/99 با تصمیم اعضای محترم شورا، مقرر گردید امتحانات پایانی تمامی دروس نظری در ترم 982 به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه ایوان کی برگزار گردد. ارزیابی به صورت مستمر از اسفند 98 درحال انجام هست و امتحان پایانی نیز مجازی خواهد بود و به هیچ وجه آزمون حضوری برای دروس نظری برگزار نخواهد شد.
2: بازه برگزاری امتحانات مجازی از 1 تیر 99 لغایت 16 تیر 99 می باشد. با توجه به تغییر ساعت و روز تمامی امتحانات، مقتضی است دانشجویان ابتدا "کارت امتحان" را از سامانه سما دریافت نموده و از زمان دقیق برگزاری امتحانات مطلع شوند. تحت هیچ شرایطی تاریخ های قید شده روی "تاییدیه انتخاب واحد" ملاک قرار نگیرد. اعلام نمرات حدأکثر 5 مرداد 99 خواهد بود.
3: دسترسی به "کارت امتحان" از عصر روز شنبه 10/3/99 با پرداخت بدهی مالی امکان پذیر خواهد بود.
4: از آنجایی که برای دانشجوی بدهکار دسترسی به سامانه الکترونیکی امکان پذیر نخواهد بود و همچنین با توجه به شلوغی روزهای پایانی و عدم دسترسی فیزیکی دانشجو به واحد مالی، مقتضی است برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ، در اسرع وقت نسبت به تسویه بدهی اقدام نمائید. در روز امتحان، تحت هیچ شرایطی امکان دسترسی به سامانه برای فرد بدهکارحتی با تسویه مالی در آن روز وجود نخواهد داشت.
5: دروس عملی که نیازمند حضور دانشجو است از 17 تیر لغایت 6 مرداد خواهد بود. برنامه درسی توسط گروه های آموزشی آماده و در دسترس دانشجویان قرار خواهد گرفت. آزمون های دروس عملی نیز در زمان برگزاری کلاس ها ی عملی و با حضور دانشجو خواهد بود.

نوشته شده توسط معاونت آموزش در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۳