منو های مرتبط



اطلاعیه مهم امتحانات پایان ترم 14002


قابل توجه  دانشجویان محترم
با سلام
با توجه به برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم 14002 به نکات مهم زیر توجه فرمائید:


1- امتحانات از 17 خرداد 1401 آغاز خواهد شد. دانشجویان از شنبه مورخ 1401/02/31  می توانند با مراجعه به سایت سما ابتدا با  تکمیل فرم ارزشیابی استادان و سپس دریافتکارت امتحان از تاریخ و ساعت دقیق امتحانات خبردار شوند.

2- به منظور تسهیل در رفت و آمد دانشجویان، ساعت شروع امتحانات هر روز از ساعت 11:30 خواهد بود. ضمنا سرویس های ایاب و ذهاب مهیا است و اتوبوس ها در بازه امتحانات راس ساعت 9:30 از ایستگاه ترمینال جنوب به سمت دانشگاه ایوان کی حرکت خواهند کرد. همچنین در ایستگاه های خاوران و پاکدشت نیز برقرار خواهند بود.

3- برنامه امتحانات تغییر کرده است. دانشجویان عزیز حتما بر اساس تاریخ و زمان درج شده در کارت امتحان اقدام نمایند. ملاک اصلی کارت امتحان می باشد و تاریخ های قبلی درج شده در تاییدیه انتخاب واحد اول ترم درنظر گرفته نشود.

4-استادان محترم ملزم بوده اند بخش زیادی از نمره  هر درس را در طول ترم از طرق مختلف و مطابق با دستورالعمل شورای آموزشی از دانشجویان اخذ نمایند . ولی حضور دانشجو در جلسه امتحان حضوری الزامی است و چنانچه دانشجویی در امتحان حاضر نشود؛ دانشجوی غایب محسوب شده و درس دانشجو  توسط اداره امتحانات حذف آموزشی خواهد شد.
 

نوشته شده توسط معاونت آموزش در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۳۰