پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد 1400


با سلام
دانشگاه ایوان کی مطابق با آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد (ابلاغیه شماره 77948/21 مورخ 05/05/93 وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ) ، اصلاحیه شماره 47820/21 مورخ 16/03/94  و اصلاحیه شماره 140036/2 مورخ 04/07/95 ، در  رشته / گرایش های مقطع کارشناسی ارشد زیر که در سال تحصیلی 1401-1400 دارای سهمیه پذیرش از طریق کنکور سراسری هستند ، از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته ، با لحاظ نمودن شرایط (در ادامه آورده شده است) بدون_آزمون دانشجو می پذیرد .

برای حمایت از دانشجویان مستعد و با توجه به تصمیم هیأت مؤسس دانشگاه، برای تمامی پذیرفته شدگان در این شیوه، تسهیلات شهریه ای در نظر گرفته شده است. دانشجو می بایست فقط یک کدام از این 2 طریق را برگزیند.   


1-   (تخفیف شهریه ای 30 درصدی): در این حالت دانشجو مشمول 30 درصد تخفیف شهریه خواهدبود و الباقی شهریه را همانند سایردانشجویان در حین تحصیل پرداخت خواهد کرد.

2-   (بورسیه تحصیلی): دانشجو درحین تحصیل ملزم به پرداخت شهریه نخواهد بود و شهریه تحصیلی از آنها بخشی در قالب وام صندوق رفاه دانشجویان و الباقی پس ازفارغ التحصیلی در قالب چند قسط دریافت خواهد شد. در این شیوه "ثبت نام ودریافت وام دانشجویی" الزامی است و چنانچه دانشجو نتواند نسبت به تهیه مدارک لازم برای دریافت وام اقدام کند، بورسیه تحصیلی وی، کان لم یکن تلقی می گردد.


متقاضیان محترم  حدأکثر تا 30 تیر  1400 فرصت دارند  تا فرم درخواست  (درادامه آورده شده )  را دانلود و پس از تکمیل اطلاعات و امضای آن  به آی دی تلگرامی گروه آموزشی مربوطه ارسال نمایند. ظرفیت پذیرش برای هر رشته 2 نفر می باشد. به درخواست هایی که بعد از تاریخ مقرر ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد. 

تذکر مهم: حتما فایل پیوست 1 (شرایط و ضوابط استعدادهای درخشان) را کامل مطالعه نمائید.

پیوست ها
نوشته شده توسط معاونت آموزش در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۶