اطلاعیه مهم پذیرش #بدون_آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد1399


با سلام
🔶دانشگاه ایوان کی مطابق با آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد (ابلاغیه شماره 77948/21 مورخ 05/05/93 وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ) ، اصلاحیه شماره 47820/21 مورخ 16/03/94  و اصلاحیه شماره 140036/2 مورخ 04/07/95 ، در تمامی رشته / گرایش های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه  که در سال تحصیلی 1400-1399 دارای سهمیه پذیرش از طریق کنکور سراسری هستند ، از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته ، با لحاظ نمودن شرایط (در ادامه آورده شده است) #بدون_آزمون دانشجو می پذیرد . 

 امتیاز مهم👇👇

(💥برای حمایت از دانشجویان مستعد و با توجه به تصمیم هیأت مؤسس دانشگاه ، تمامی پذیرفته شدگان در این شیوه درحین تحصیل ملزم به پرداخت شهریه #نخواهند_بود و شهریه تحصیلی از آنها بخشی در قالب وام صندوق رفاه دانشجویان و الباقی پس از فارغ التحصیلی در قالب چند قسط دریافت خواهد شد.💥)

متقاضیان محترم  حدأکثر تا 20 شهریور 99 فرصت دارند  #فرم_درخواست  (درادامه آورده شده )  را دانلود و پس از تکمیل اطلاعات و امضای آن  به آی دی تلگرامی گروه آموزشی مربوطه ارسال نمایند. ظرفیت پذیرش برای هر رشته 2 نفر می باشد. به درخواست هایی که بعد از تاریخ مقرر ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد و عملا این افراد حتی دانشجویان دارای اولویت  از این فرصت پیش آمده محروم خواهند شد و هیچ گونه اعتراضی از جانب ایشان پذیرفته نخواهد شد. رتبه بندی صورت گرفته طبق آیین نامه مزبور، ملاک پذیرش نهایی می باشد.

🔸🔸🔸مشخصات رشته کارشناسی ارشد👇👇
حقوق خصوصی



پیوست ها
نوشته شده توسط کارشناس گروه حسابداری و مدیریت در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۹