(( اطلاعیه مهم حمل و نقل دانشجویان دانشگاه ایوان کی در ایام امتحانات نیمسال 14012


به اطلاع عزیزان دانشجو می‌رساند که جهت استفاده از سرویس های حمل و نقل رعایت نکات ذیل الزامی می باشد:
1- حرکت سرویس‌ها طی دو مرحله بشرح ذیل انجام می‌شود :
مرحله اول: حرکت از تمامی مسیر های اعلامی طول سال تحصیلی و بر اساس جدول زمانی اعلام شده در جداول اول مربوطه برای دانشجویانی که ساعت 8:30 و 11:00  امتحان دارند.
مرحله دوم : حرکت از ترمینال جنوب و خاوران ساعت 11:30و حرکت از پاکدشت ساعت 12 برای دانشجویان که ساعت 14:30 و 16:30 امتحان دارند.
2- با توجه به راه اندازی اتوماسیون حمل و نقل، دانشجویانی می‌توانند از سرویس ها استفاده کنند که حداکثر 24 ساعت قبل نسبت به رزرو بلیط در سامانه حمل و نقل اقدام کرده باشند. بدیهی است از سوار شدن دانشجویانی که نسبت به رزرو بلیط اقدام ننموده باشند، جلوگیری بعمل می‌آید
3- با توجه به راه اندازی سامانه حمل و نقل ، شرکت حمل و نقل مسافر با مدیریت آقای سعیدی حق اخذ وجه نقد یا اخذ وجه از طریق کارتخوان را ندارد بنابراین دانشجویان برای استفاده از سرویس‌های رفت و آمد بایستی نسبت به رزرو بلیط از طریق سامانه اقدام نمایند.
4- در صورت بروز مشکل جهت رزرو بلیط در سامانه با آقای سلیمی به شماره 09300172401 و به آی دی تلگرام @itman_eyc تماس حاصل نمایید.
5- دانشجویان چنانچه به هر دلیلی قادر به رزرو بلیط در سامانه نبودند بایستی جهت تامین صندلی نسبت به واریز وجه کرایه به اضافه  مبلغ 20هزار تومان هزینه تامین صندلی از طریق ATM تا حداکثر 24 ساعت قبل اقدام نموده و نسبت به تحویل رسید مربوطه بهنگام سوار شدن اقدام نمایند بنابر این جهت جلو گیری از بی نظمی در حمل و نقل دانشجویان در ایام امتحانات و پرداخت ننمودن هزینه اضافی حتماً از طریق سامانه حمل و نقل بلیط  رزرو نمایید.
6- به همراه داشتن کارت دانشجویی جهت کنترل بلیط الزامی می‌باشد بنابراین از سوار نمودن دانشجویان فاقد کارت دانشجویی هر چند رزرو سرویس و پرداخت وجه را نیز انجام داده باشند جلو گیری بعمل می آید.
7- جهت جلو گیری از ازدحام و بی نظمی ،دانشجویانی که ساعت 8:30 امتحان دارند بایستی بلافاصله  بد از اتمام امتحان نسبت به عزیمت به مقصد اقدام نمایند.

نوشته شده توسط مدیر فناوری اطلاعات در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۴