1. رئیس دانشگاه شاهد 2. هیئت علمی بازنشسته دانشگاه جامع امام حسین (ع) 3. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 4. ریاست دانشکده برق دانشگاه جامع امام حسین(ع) 5. معاون آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 6. رئیس مرکز تحقیقات راهبردی بنیاد تعاون ناجا 7. رئیس مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا 8. رئیس مرکز تحقیقات آموزش و نیروی انسانی ناجا 9. مشاور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 10. مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 11. مشاور رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری 12. عضو کمیته بازنگری ساختار، قوانین و مقررات شورای شهر تهران 13. جانشین فرماندهی مرکز مخابرات الکترونیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 14. فرماندهی گردان، گروهان و دستههای رزمی در دوران دفاع مقدس 15. بیش از 31 ماه حضور در جبهههای نبرد حق علیه باطل 16. مدیر مسئول و عضو هیئت تحریریه نشریه توسعه انسانی پلیس 17. عضو هیئت تحریریه مجله فرآماد سپاه 18. عضو هیئت تحریریه مجله نظارت و بازرسی 19. عضو هیئت تحریریه مجله مطالعات راهبردی 20. عضو هیئت تحریریه مجله اقتصادی و تجارت نوین 21. عضو انجمن علمی نت 22. عضو انجمن علمی لجستیک 23. عضو انجمن علمی مدیریت پروژه 24. مدیر نمونه دانشگاه امام حسین (ع) و کسب لوح تقدیر از دست مقام معظم رهبری سال 1378 25. مدیر نمونه پنج ساله دانشگاه امام حسین (ع) در سال 1380 26. کارآفرین برتر استان سمنان در سال 1390 27. استاد نمونه پنج ساله دانشگاه امام حسین (ع) در گروه علوم انسانی سال 1381 و 1384 28. مترجم شایسته تقدیر کتاب تفکر سیستمی،کل گرایی خلاق برای مدیران (یازدهمین دوره جایزه کتاب فصل پاییز1388) ازسوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29. مترجم شایسته تقدیر کتاب تفکر سیستمی، کل گرایی خلاق برای مدیران (کتاب سالشاخه مهندسی صنایع کشور 1390) از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30. ارائه بیش از 50 مقاله علمیترویجی، 60 مقاله علمیپژوهشی وISI و 100 مقاله درکنفرانسها و همایشهای داخلی و بینالمللی 31. ترجمه بیش از 12 کتاب تخصصی 32. راهنمایی بیش از 200 پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری 33. داوری و ارزیابی بیش از 300 مقاله، پایان نامه و رساله
تأسیس دانشگاه غیردولتی-غیرانتفاعی ایوانکی بهمنظور تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و انجام پژوهشهای علمی در زمینههای علوم انسانی و فنی و مهندسی شکل گرفته است و اهداف زیر را دنبال مینماید: 1. کمک به ارتقای سطح فرهنگ و دانش جامعه 2. مشارکت در تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور 3. همکاری در زمینهسازی مناسب برای مشارکت همه جانبه مردم در امر گسترش و اعتلای آموزش و پژوهش در کشور 4. کمک به بالا بردن ظرفیت دانشجویی استان سمنان 5. استفاده از امکانات و قابلیتهای موجود استان در توسعه آموزش عالی 6. فراهم ساختن زمینههای جذب و گزینش دانشجوی بومی و از شهرهای همجوار فلسفه وجودی دانشگاه ایوانکی بهعنوان یکی از بهترین دانشگاههای غیردولتی - غیرانتفاعی، در مجموعه آموزش عالی کشور، اندیشهورزی و تولید علم و دانش و اعتلای علمی و ایفای نقشی اساسی در جهت بخشیدن به حرکتهای فکری، اعتقادی، فرهنگی و سیاسی جامعه است. در راستای توسعه تولید علم و دانش بر این باور است که ظرفیت و استعداد بالایی در جامعه نهفته است که با کشف، تبیین و کاربردی کردن آن، میتوان در علوم و فنون بشری تحولی شگرف پدید آورد و در پرتو آن افرادی شایسته و فرهیخته تربیت کرد.
هیئت امنا عالیترین رکن دانشگاه میباشد که وظایف و اختیارات آن در قانون تشکیل هیئت امنای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی (مصوب جلسات 181 و 183 مورخ 19/12/1367 و 23/12/1367 شورای عالی انقلاب فرهنگی) و همچنین قانون نحوه انجام امور مالی و معاملاتی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی (مصوب مورخ 18/10/1369 مجلس شورای اسلامی) تعیین شده است. هیئت امنا در رأس ساختار سازمانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به عنوان بالاترین مرجع تصمیمگیری و سیاستگذاری در امور مالی، معاملاتی، اداری، استخدامی، علمی، مسئولیتهای مهم و حساسی به عهده دارند.
حدود یک سال پس از تأسیس دانشگاه غیردولتی غیرانتفاعی ایوانکی _که در آن زمان با عنوان موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی ایوانکی فعالیت میکرد_ اهمیت و لزوم معرفی دانشگاه به مردم، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی و ایجاد رابطه مفید و مؤثر فیمابین، راهاندازی مدیریت دفتر و روابط عمومی در دانشگاه اجتنابناپذیر به نظر رسید. در این راستا دکتر حجتالله عالی، رئیس وقت دانشگاه، در آذرماه سال 1385 اقدام به راهاندازی مدیریت دفتر و روابط عمومی کرد. با تصویب چارت تشکیلاتی موسسه آموزش عالی ایوانکی که مدیریت دفتر و روابط عمومی نیز در آن لحاظ شده بود این مسئولیت رسمیت پیدا کرد. در بهمن سال 1394 با ارتقای موسسه آموزش عالی ایوانکی به دانشگاه ایوانکی و اصلاح چارت تشکیلاتی، مدیریت دفتر و روابط عمومی نیز به مدیریت دفتر، روابط عمومی و امور بینالملل ارتقا پیدا کرد.
اداره کارگاهها و آزمایشگاههای دانشگاه ایوانکی دارای حدود 80 عنوان کارگاه و آزمایشگاه تخصصی مجهز و بهروز با مساحتی بالغ بر 10000 مترمربع می باشد که کلیه دانشجویان رشته های فنی و مهندسی ( از جمله مکانیک، برق، عمران، صنایع و ....) از این فضا بهره میبرند. این اداره قابلیت ارائه خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی به سایر مؤسسات آموزش عالی و شهرکهای صنعتی منطقه را نیز دارد.
حضرت علی(ع) میفرمایند: دو نعمت است که انسان ارزش آنها را درست نشناخته است. یکی سلامتی و دیگری امنیت حراست پشتوانه محکمی برای سلامت جامعه دانشگاهی اعم از دانشجو, استاد, کارمند و... میباشد. سلامت جامعه در گرو سلامت دانشگاهها خواهد بود. چرا که دانشگاهیان در سازندگی جامعه نقش بسزایی را ایفا مینمایند و یا به تعبیر همیشگی آینده سازان جامعه از درون دانشگاهها برمیخیزند. از آنجا که سلامت دانشگاه همواره در معرض آلودگیها و تهدیدهای درونی و بیرونی است, برای حفظ سلامت و پیشگیری از آلودگیها نیازمند سیستمی هستیم که با دقت زیاد از نفوذ آفتها به داخل دانشگاه جلوگیری کند و با تشخیص و شناخت آفتهای درونی زمینه علاج به موقع و سلامت دانشگاه و به تبع آن سلامت جامعه را فراهم سازد. بنابراین وظیفه اصلی حراست دانشگاه مواظبت از سلامت جامعه دانشگاهی است. حضور حراست در عرصه مختلف دانشگاه همواره در جهت دستیابی به دو هدف عمده, یکی حفظ و ارتقاء توان حفاظتی و امنیتی به منظور پیشبرد اهداف و دوم انجام اقدامهای مؤثر به منظور حفاظت همه جانبه منابع انسانی و مالی میباشد. لذا منشور سازمانی حراست, چشم انداز ایده آل تفکر و رفتار حراستی است که بر اساس اخلاق حرفهای و وظایف محوله توسط قانون تدوین شده است تا با اجرای آن مجموعه حراست را در راستای تحقق سیاست اثرگذار, تصمیم ساز, پاسخگو رهنمون باشد.
معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایوان کی از بدو تأسیس دانشگاه در سال 1384 به عنوان یکی از حوزه های فعال دانشگاهی تشکیل شد. این معاونت طبق رسالت خود همواره در راستای توسعه علم و دانش، آگاهی بخشی، بالا بردن سطح فرهنگ دانشجویان و گسترش دانش گام به سوی توسعه برداشته و به همین جهت تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد به ارزش های جامعه اسلامی و بسترسازی مناسب برای آموزشی مداوم و پایدار را سرلوحه رویکرد آموزشی خود قرار داده است. اهم وظایف معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی عبارتند از: • فراهم سازی امکانات جذب هیأت علمی جدید با کیفیت مطلوب در دانشکده ها، به منظور اصلاح شاخص دانشجو به استاد و کاهش تعداد اساتید مدعو. • برنامه ریزی و سیاست گذاری برای استفاده بهینه از اعضای موجود هیأت علمی و ارتقاء توان علمی آنها. • زمینه سازی و تلاش در جهت ارتقای وضعیت تحصیلی دانشجویان در کلیه مقاطع. • توجه ویژه به شناسایی، هدایت و پرورش دانشجویان ممتاز. • برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز بصورت سالیانه. • برگزاری جلسات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و کمیته های منتخب آنها. • تلاش در زمینه به کارگیری تکنولوژیهای نوین در آموزش. • بهبود و اجرای نظام حق التدریس. • اجرای روند ارزشیابی اساتید. • زمینه سازی و تلاش در جهت جذب ورودی های برتر (استعدادهای درخشان) در کلیه مقاطع. • تلاش در جهت هماهنگ سازی دانشکده ها و گروه ها در زمینه اجرای مقررات و آیین نامه های آموزشی و سوق دادن آنها به سمت قانونمندی هرچه بیشتر. • تلاش در جهت روزآمد سازی فعالیت های آموزشی در دانشکده ها و بخش های ستادی تابعه معاونت آموزشی. • هدایت دانشکده ها در امر بازنگری متون و برنامه های درسی. • زمینه سازی و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع مافوق در زمینه اصلاح و بهبود ساختار در بخش های تابعه معاونت آموزشی به منظور افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان و رسیدن به گردش کارهای بهینه. • برنامه ریزی و زمینه سازی گسترش دوره های دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی. • برنامه ریزی و زمینه سازی و تلاش در جهت بهینه نمودن دوره تحصیل دانشجویان در کلیه مقاطع و جلوگیری از افزایش ظریب ماندگاری دانشجو. • تلاش در جهت توجیه و افزایش آگاهی اساتید و دانشجویان نسبت به سیاستهای آموزشی دانشگاه، آیین نامه ها و .... • نظارت بر حسن اجرای مقررات آموزشی دردانشگاه • نظارت بر عملكرد آموزشی دانشكده ها • برنامه ریزی امور آموزشی • اظهار نظر در مورد جذب اعضای هیئت علمی جدید • ریاست شورای آموزشی و شورای تحصیلات تكمیلی • اظهار نظر و پیشنهاد در زمینه تغییر یا توسعه برنامه ریزی درسی و نیز رشته های جدیدالتاسیس
امروز یکی از مهم ترین وظایف دانشگاه ایوانکی پی ریزی نظامی ساختمند و هدفگرا جهت دستیابی به تجربیات علمی و فرهنگی دیگران و پی ریزی روش هایی معتبر در جهت تعلیم و تربیت و آموزش هنرمندانی متعهد برای عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی است. بدون شک نوآوری و پیشرفت های مهم عرصه علم و فرهنگ در سایه توجه جدی به تحقیق و پژوهش امکان پذیر است. در حالی که بسیاری از محققان معتقدند که سرچشمه بسیاری از علوم در شرق بوده است لکن متأسفانه در پنج قرن اخیر جوامع شرقی سهم قابل توجهی در توسعه علمی جهان نداشتند و عمدتاً به جوامع مصرف کننده اندیشه های علمی تبدیل شده اند. در کشورهای توسعه یافته به موازات پیشرفت علوم و تکنولوژی نظام های تحقیقاتی پیشرفته ای را پایه ریـزی و گسترش داده اند چرا که در دنیای علم، میدان دیدهـا به درجه مشارکت در شبکه های تحقیقاتی و پژوهشی بستگی دارد. توان دستیابی سریع به اطلاعات پایه کارآئی نظام های علمی را به شدت ارتقاء می دهد. دانشگاه ایوانکی در جهت نیل به اهداف تعیین شده رویکردی پژوهش مدار را در نظام آموزش خود حاکم نموده است؛ به طوری که در همه مقاطع آموزشی شیوة تدریس به گونه ای است که دانشجویان علاوه بر متون درسی با بررسی و پژوهش در منابع مرتبط با دروس به گسترش دانش خویش می پردازند، به عبارت دیگـر، دانشجویان رویکرد پژوهش مدار چگونه آموختن را می آموزند و بدین گونه توانایی لازم جهت توسعه دانش خود به شیوة علمی را پیدا می کنند. در همین راستا با توجه به اهمیت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی به عنوان مراکز اصلی گردآوری و سازماندهی منابع اطلاعاتی و ابزار پژوهش دانشگاه ایوانکی اقدام به تأسیس، تجهیز کتابخانه تخصصی در دانشکده های خود نموده و از طریق همکاری با سایر کتابخانه ها و برخورداری از سایت اینترنتی و استفاده از کتابداران متخصص منابع مورد نیاز پژوهشگران را در اختیار آن ها قرار می دهند.
معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه یکی از محوریترین و حساسترین معاونتهای دانشگاه است که ارتباط مستقیم با دانشجویان داشته و فراهمکننده امکانات رفاهی و فرهنگی دانشجویان می باشد. این معاونت عهدهدار سیاست گذاری و برنامهریزی فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و فوقبرنامه دانشگاه با حضور دانشجویان و برای استفاده بهینه آنهاست. شرح وظایف معاون فرهنگی و اجتماعی: 1- نظارت بر فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه 2- برنامه ریزی برای ترویج، گسترش و تعمیق ارزشهای اسلامی و انقلابی 3- فراهم آوردن زمینه و ترغیب نیروهای دانشگاهی به حضور در صحنه های مختلف علمی، سیاسی و فرهنگی جامعه 4- ارائه پیشنهادهای لازم به شورای فرهنگی و پیگیری وظایف محوله 5- حمایت و نظارت بر عملکرد كانونهای فرهنگی هنری، انجمنهای علمی دانشجویی 6- گسترش و تعمیق آگاهی های فرهنگی 7- را ه اندازی كرسی های آزاد اندیشی و هدایت محتوایی و نظارت بر حسن اجرای آن 8- تدوین برنامه راهبردی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و تنظیم اصول كلی برنامههای مختلف نیروهای دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن 9- مطالعه و اتخاذ تصمیم درباره مسائل و مشکلات دانشجویی 10- نظارت بر اجرای قوانین و آئین نامه های دانشجویی 11- ارائه خدمات بهداشت، سلامت روان و مشاوره به دانشجویان، کارکنان، اساتید و مراجعین بروندانشگاهی در قالب خدمات مرکز مشاوره 12- برنامهریزی، اجرا و هماهنگی امور فوق برنامه دانشجویی 13- هماهنگی با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها در امور عمره و عتبات دانشگاهیان، ازدواج دانشجویی و سایر برنامههای مربوطه 14- اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای برنامههای پیشنهادی معاونتهای دانشجویی و فرهنگیاجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 15- حمایت از فعالیتهای بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه 16- پیگیری تشکیل و انجام امور کمیتهها و شوراهای مصوب در وزارتخانه مانند : شورای انضباطی - شورای فرهنگی – کمیته ناظر بر نشریات و... 17- برنامهریزی و حمایت از فعالیتهای ورزشی و تربیت بدنی در قالب خدمات مدیریت تربیت بدنی 18- برنامه ریزی و نظارت بر اجرای فعالیتهای فوقبرنامه برای شکوفایی بیشتر فعالیتهای فکری، فرهنگی و هنری دانشجویان انجام امور محوله از سوی ریاست دانشگاه
رشته کاردانی فنی صنایع-ایمنی صنعتی در دانشگاه ایوان کی در سال 1385 هجری شمسی ایجاد و اولین گروه از فارغالتحصیلان این رشته نیز در سال 1387، با استقبال مطلوب جامعه صنعتی کشور به سرعت جذب بازار کار شدند. با توسعه کمی و کیفی فعالیتهای آموزشی در سال 1386رشته مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی پیوسته و همچنین در سال 1388 رشته ایمنی صنعتی و محیط کار در مقطع کارشناسی ناپیوسته و در سال 1390 دوره تحصیلات تکمیلی با رشته مهندسی صنایع- سیستم های اقتصادی و اجتماعی مقطع کارشناسی ارشد شروع و پس از یک دهه تعداد رشته ها و گرایش های مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد به 3 رشتـه و دکتری تخصصی به 2 رشته افزایش یافت. هم اکنون دانشکده مهندسی صنایع در سه گروه علمی: 1- مهندسی صنایع، 2- مهندسی سیستم ها 3- ایمنی صنعتی فعالیت می نماید و دارای یک رشته در کارشناسی، سه رشته-گرایش در کارشناسیارشد و دو رشته-گرایش در مقطع دکترا میباشد. برنامههای درسی این دانشکده نیز با توجه به نیاز صنعت و بازار کار و با رویکرد تامین نیاز علمی و تخصصی کشور و منطقه تدوین شده است. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 12 نفر رسیده است که 2 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 1 نفر دانشیار و 3 استادیار و 6 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی صنایع مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی یکی از متنوعترین دانشکده های مهندسی صنایع را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی صنایع تا کنون به بیش از 700 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 600 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 300 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 200 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 240 نفر در مقطع کارشناسی، از 160 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و از 25 نفر در مقطع دکتری فراتر می رود. در حال حاضر دانش آموختگان این دانشکده در سطوح مختلف مدیریت صنایع و اقتصاد کشور مشغول به خدمت می باشند.
دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک از سال ۸۴ در مقطع کاردانی کامپیوتر-نرم افزار دانشجو پذيرش نمود. با توسعه رشته ها در حوزه برق، کامپیوتر و مکانیک هم اکنون این دانشکده دارای 28 رشته شامل 6 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 5 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 7 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 10 رشته در مقطع کاردانی می باشد. دانشکده برق، کامپیوتر و مکانیک در سه گروه علمی: 1- مهندسی برق 2- مهندسی کامپیوتر 3- مهندسی مکانیک فعالیت می نماید. دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد. 1-مهندسی برق گرایش سیستم های الکترونیک دیجیتال، 2-مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی، 3-مهندسی فناوری اطلاعات گرایش مدیریت سیستم های اطلاعاتی، 4- مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی، 5- مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی، 6- مهندسی مکاترونیک. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 23 نفر رسیده است که 1 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 5 نفر دانشیار و 7 استادیار و 10 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های حوزه فنی و مهندسی را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک تا کنون به بیش از 2300 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 1200 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 400 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 110 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 150 نفر در مقاطع کاردانی، 650 نفر در مقاطع کارشناسی و از 230 نفر در مقطع کارشناسی ارشد فراتر می رود.
دانشکده عمران و معماری از سال ۸۴ در مقطع کاردانی عمران دانشجو پذيرش نمود. با توسعه رشته ها در حوزه عمران و معماری هم اکنون این دانشکده دارای 27 رشته شامل 7 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 4 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 7 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 9 رشته در مقطع کاردانی می باشد.. دانشکده عمران و معماری در سه گروه علمی: 1- مهندسی عمران 2- مهندسی معماری 3- مهندسی شهرسازی فعالیت می نماید. این دانشکده با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد:1-مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت،2-مهندسی معماری،3-مهندسی عمران گرایش سازه،4-مهندسی عمران گرایش زلزله5-معماری داخلی،6-معماری و انرژی،7-مدیریت پروژه و ساخت در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی این دانشکده با رشدی قابل قبول، به 20 نفر رسیده است که 1 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 2 نفر دانشیار و 9 استادیار و 8 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی عمران و معماری مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی عمران و معماری دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های عمران و معماری را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی عمران و معماری تا کنون به بیش از 3700 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 1900 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 350 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 160 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از200 نفر در مقاطع کاردانی، 600 نفر در مقاطع کارشناسی و از 400 نفر در مقطع کارشناسی ارشد فراتر می رود. در حال حاضر دانش آموختگان این دانشکده در پروژه های مختلف عمرانی کشور مشغول به خدمت می باشند.
دانشکده علوم انسانی در سال 1394 با گروه های حسابداری و مالی (1390)، تربیت بدنی (1390)، مدیریت (1392) بصورت دانشکده ای مستقل در چارت سازمانی دانشگاه ایوان کی قرار گرفت. در سالهای بعد گروه های آموزشی روانشناسی (1395) و حقوق (1396) نیز ایجاد گردید. با توسعه رشته ها در حوزه علوم انسانی هم اکنون این دانشکده دارای 33 رشته شامل 1 رشته در مقطع دکتری تخصصی تربیت بدنی، 9 رشته کارشناسی ارشد، 14 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 5 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 4 رشته در مقطع کاردانی می باشد. دانشکده علوم انسانی با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد. 1-دکتری تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی، 2- مدیریت ورزشی گرایش مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی، 3- روانشناسی ورزشی، 4-مدیریت ورزشی گرایش مدیریت بازاریابی در ورزش، 5-روانشناسی عمومی، 6-مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی، 7- مدیریت مالی، 8-حقوق خصوصی، 9-مدیریت صنعتی گرایش مدیریت پروژه 10-مدیریت اوقات فراغت ورزش های تفریحی. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 36 نفر رسیده است که 2 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 7 نفر دانشیار و 13 استادیار و 14 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف علوم انسانی مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده علوم انسانی دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های این حوزه را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده علوم انسانی تا کنون به بیش از 500 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 300 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 200 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 90 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 130 نفر در مقاطع کاردانی، 1200 نفر در مقاطع کارشناسی و از 270 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 9 نفر در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D.) فراتر می رود.
لیسانس مهندسی برق- الکترونیک از دانشگاه صنعتی شریف
پروژه کارشناسی: طراحی و ساخت فعال کننده صوتی
فوق لیسانس مهندسی هستهای از دانشگاه صنعتی شریف
پروژه کارشناسیارشد: حل معادلات آهنگیونش لیزر
دکتری مهندسی برق- الکترونیک از دانشگاه تربیت مدرس
پایان نامه دکتری: شبیهسازیکانال در مخابرات نوری فضای آزاد (Free Space Optical Communication)
انجام فرصت مطالعاتی در دانشگاه TUGraz اتریش
عضو هیات علمی دانشگاه ایوانکی
استاد راهنمای چندین پایان نامه/ رسالهدانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری
عضو کمیته علمی و داور کنفرانسهایمهندسی برق و الکترونیک ایران، اپتیک و فوتونیک و ...
همکاری با چندین مجله ISI و علمی- پژوهشیبه عنوان داور
مجری پروژه ساخت تستر رادار خاص
ناظر بخش اتوماسیون و ابزار دقیق پروژهساخت آبگیر پالایشگاههای گاز فاز 1، 2 و 3 پارس جنوبی (عسلویه)، ناظر بخشاتوماسیون و ابزار دقیق پروژه بهینه سازی سیستم کنترل و مونیتورینگ تانکهای نفتیپایانه جزیره خارگ، مسئول بخش اتوماسیون و ابزار دقیق شرکت درمناقصات پروژههای نفت و گاز: ایستگاههای تقویت فشار نفت لوله ری- تبریز، ایستگاهتقویت فشار شهید چمران اهواز، پروژه ساخت آبگیر پتروشیمی مبین (عسلویه) و ...
تدریس دروسالکترونیک، فیزیک الکترونیک، تکنیک پالس و مدارهای مجتمع ، آزمایشگاههای مدار واندازه گیری، الکترونیک1و2، 3 و...در مقطع کارشناسی، الکترونیک نوری، تکنولوژیساخت و فناوری قطعات نیمه هادی، مباحث ویژه، سمینار و پایان نامههایدانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد
مقاله علمی- پژوهشی منتشر شده در مجلات ISI و علمی و پژوهشی معتبر داخلی و خارجی
ردیف
عنوان مقاله
نام نشریه
کشور
صفحات
مشخصات نشریه
تاریخ انتشار ( ماه-سال) یا شماره و تاریخ گواهی پذیرش
ج- نمایه علمی معتبر
اسامی همکاران به ترتیب ( شامل نام متقاضی )
سال
شماره
1
Analysis of low-loss hybrid silicon plasmon waveguide for telecommunications applications
OPTIK
آلمان
2854-2857-
2015
126
ISI
1- ابوالفضل چمن مطلق
2
Superdefect Photonic Crystal Filter Optimization Using Grey Wolf Optimizer
IEEE PHOTONICS TECHNOLOGY LETTERS
آمریکا
2355-2358
27
22
3
Analysis of link availability and capacity in multiple-input/single-output-BoseChaudhuriHocquenghem FSO systems under various turbulence conditions with pointing errors
IET
انگلستان
1305-1312
11
8
2017
1- حمید خدادادی (دانشجو)
2- محمد حسین قزل ایاغ(راهنمای اول)
3- ابوالفضل چمن مطلق (راهنمای دوم)
4
شبیهسازی الگوریتم بهینه FSM در سیستمهای ردگیری خودکار جهت پایدارسازی لینک های امن مخابرات نوری فضای آزاد
علوم و فناوریهای پدافند الکترونیکی و سایبری دانشگاه جامع امام حسین (ع)
ایران
69-61
بهار 1393
علمی پژوهشی
1- مجید فیضی (دانشجو)
2 ابوالفضل چمن مطلق (راهنما)
5
طراحی یک سامانه مخابرات نوری فضای آزاد و ارزیابی عملکرد آن در مواجه با پدیدههای جوی
89-98
1395
1- حمید خدادادی دانشجو
2-محمد حسین قزل ایاغ(راهنمای اول))
6
كاهش اثرات آشفتگی جریان هوا در مخابرات نوری فضای آزاد با بهكارگیری كد های فضا- زمان بر اساس ساختار چند چشمهای
علوم و فناوریهای پدافند غیر عامل
231 - 237
1392
- حمید خدادادی دانشجو
2-محمد حسین قزل ایاغ(راهنمای اول)
3-حسین خالقی بیزکی
7
حذف نویز از تصاویر مادونقرمز با استفاده از تبدیل موجك و فیلترهای حوزة مكان
فصلنامه صنایع الكترونیك
135 - 146
بهار 1396
1- علی محمودی گردهرشت (دانشجو)
2- ابوالفضل چمن مطلق (راهنمای اول)
2- علی ناصری (راهنمای دوم)
4-مهدی نصیری (مشاور)
تحلیل و طراحی یک اسیلاتور بسیار کم نویز در تکنولوژی CMOS
41 - 51
زمستان 1393
Thomson
Reuter (ISI)
1- امیر نیک پیک
2- عبدالرضا نبوی
3- ابوالفضل چمن مطلق
9
طراحی یک میکسر گیلبرت خطی مستقل از بایاس با پهنای باند و بهره بالا در باند K
40-31
زمستان 94
1- محمد بیگیزاده
2- ابوالفضل چمن مطلق
10
Alternation Relationships Regarding Architecture for Dense Multiplexing, Reconfigurable Systems and Based on avelength Division, Design, and Simulation of ROADM-Based DWDM
International Journal of Electronics Communication and Computer Engineering
هند
1138-1148
2014
ISC
1- احسان خنجی
2- علی زارعی محمودآبادی
Flexible Architectures for Optical Transport Nodes and Networks and ROADM Design for Mesh Optical Networks with Colorless and Directionless Specification
1149-1157
1- علی زارعی محمودآبادی
3- احسان خنجی
12
The Performance of Error and Outage Capacity in SIMO and MISO FSO Links
International Journal of Computer Science and Telecommunications
36-40
2012
1- مهدی مفیدی (دانشجو)
2- ابوالفضل چمن مطلق(استاد راهنما)
3-ناهید مفیدی
13
AUTOMATIC RECOGNITION OF THE LICENSE-PLATE LOCATION BASED ON OPTICAL FLOW AND NEURAL NETWORKS FOR ARABIC AND FARSI CHARACTERS
364-372
2013
1- محمد رحیمی
2-امین بهرامی
مقالات علمی ترویجی
شماره نشریه
اسامی همکاران به ترتیب (شامل نام متقاضی )
ارائه روش نوین برای محافظت از اهداف هوایی در برابر سامانه ردیاب دو کانال IR/UV
فصلنامه علمی ترویجی پدافند غیرعامل
سال هشتم- شماره 1- بهار 96 پیاپی 29 ص 70-59
1- علی هاشمیپور (دانشجو)
2- ابوالفضل چمن مطلق(راهنما)
3- -عباس نجفیپور(مشاور)
برآرود تاثیرات سایز لنز گیرنده بر نرخ خطا در سیستمهای محابرات نوری فضای آزاد امن
سال دوم- شماره 3- تابستان و پائیز 90 پیاپی 7 ص 35-29
1- مهدی مفیدی(دانشجو)
2-ابوالفضل چمن مطلق(راهنما(
بهبود روش MFCC برای تشخیص گوینده در عملیات جاسوسی
سال چهارم- شماره 4-زمستان 92 پیاپی 16 ص 18-13
1-ابوالفضل چمن مطلق
2-عباس نجفیپور
تعدای از مقالات ارائه شده در کنفرانسهای معتبرداخل و خارج کشور
تاریخ
عنوان همایش علمی معتبر
محل برگزاری
اسامی همكاران به ترتیب اولویت (شامل نام متقاضی)
كشور
شهر
هجری شمسی
همایش هنطقه ای علوم کاهپیوتر ، ههنذسی کاهپیوتر و فناوری اطلاعات
دورود
معرفی یک الگوریتم بهینه مکان یابی پلاک خودرو و تشخیص ارقام و حروف آن با استفده از شبکه عصبی هاپفیلد
1- محمذ رحیمی(دانشجو)
2-ابوا لفضل چمن مطلق
3-جو اًد عرب(دانشجو)
4- سید محمد مصطفوی
روز
ماه
91
چهاردهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران
کرمانشاه
برآورد تاثیر سایز لنز گیرنده بر نرخ خطا (BER) در مخابرات نوری فضای آزاد و تخمین یک سایز بهینه
2-ابوا لفضل چمن مطلق (90%)
15
1390
میلادی
20th Iranian Conferance on Electrical Engineering
(ICEE2012)
تهران
Error and Channel apacity Analysis of SIMO and MISO Free-Space Optical Communications
May
پنجمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران
پشتیبانی از شبکه های مخابراتی توسط سیستمهای مخابرات نوری فضای آزاد
8th International Symposium on Communication Systems, Networks & Digital Signal Processing (IEEE)
Poland
Poznan
Error Performance of SIMO and MISO FSO Links over Weak and Strong Turbulent Channels
20
July
چهارمین کنفرانس ملی مهندسی برق و الکترونیک ایران
گناباد
بررسی و ردگیری خودکار جهت پایدارسازی لینکهای مخابراتی نوری در فضای آزاد
معرفی یک الگوریتم بهینه مکان یابی صورت در تصاویر رنگی
1-امین بهرامی(دانشجو)
3-محمد رحیمی(دانشجو)
4- علیرضا بهدل(دانشجو)
4th International Conference on Nanostructures (ICNS4)
کیش
The Effect of Edge Roughness on Transport
Properties of Graphene Nanoribbons
1-آرش یزدانپناه
2- مرتضی فتحی پور
3-ابوا لفضل چمن مطلق
March
سومین همایش سراسری کابردهای دفاعی علوم نانو
شبیه سازی لیزرهای حلقوی نیمه هادی ساختار نامتجانس با تحدید جداگانه
1- ساسان محمدیان
2- -ابوا لفضل چمن مطلق
3- کامبیز عابدی
92
دومین همایش سراسری کابردهای دفاعی علوم نانو
بررسی اثر حرارت در لیزر چاه کوانتومی با ساختار نامتجانس
2- - کامبیز عابدی
25
90
تحلیل عددی رسانایی ویژه نانونوار های گرافن در حضور پراکندگی ناشی از ناهمواریهای لبه ها
1- آرش یزدانناه
26
تحلیل و طراحی آشکارساز فرو سرخ نقطه کوانتومی آرایه ای با کانون صفحه ای
1- علی میر
اولین کنفرانس سراسری توسعه محوری عمران، معماری، برق و مکانیک ایران
گلستان
کاهش اثرات نویز محیط در سامانه های PID تجاری جهت تشخیص حرکت خودرو
1- رضا گودرزی (دانشجو)
2- ابوالفضل چمن مطلق (راهنما)
3- حبیب اله اعلمی (مشاور)
1393
14
ششمین کنفرانس ملی مهندسی برق و الکترونیک ایران
تخمین ظرفیت لینک نوری فضای آزاد در کانالتوربولنسی جوی ضعیف
1- بیژن نجف زاده (دانشجو)
28
توصیف خصوصیبت توری فیبر براگ و بهینه سازی همراه با شاخصه های بازتابش
1- سعید مجرد (دانشجو)
29
93
16
طراحی و ساخت لینک مخابرات لیسری فضای آزاد بین یک سامانه ثابت و یک سامانه متحرک
1- فرشاد لاری (دانشجو)
2-محمد حسین قزل ایاغ (راهنما)
3- ابوالفضل چمن مطلق (مشاور)
18
پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق و الکترونیک ایران
افزایش برد و برداری نمودن سامانه های تجاری تشخیص اجسام متحرک
19
طراحی یک سیستم مخابرات نوری فضای آزاد در طول موج 650 با برد کوتاه
30
شبیه سازی و تحلیل انتشار سیگنال های پیوسته و پالس ها در جهات یکسو و مخالف در تقویت کننذه نوری نقطه کوانتومی
1-سعید پهلوان
2-وحید احمدی
31
21
کنفرانس منطقه ای روشهای محاسبه نرم در مهندسی برق و کامپیوتر
صفاشهر
طراحی لینک مخابراتی هیبرید FSO/RF با قابلیت دسترسی مناسب در شرایط بد آب و هوایی
17
نوزدهمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران
زاهدان
کاهش زاویه واگرایی لیزرهای نیمه هادی با استفده از میکرو ساختارهای نیمه هادی
2- آرش یزدانپناه
شبیه سازی و تحلیل انتشار سیگنال ها در حالت تک مد و چند مددر تقویت کننده نوری نقطه کوانتومی
23
تابع دی الکتریک تحلیلی برای نانو لولههای کربنی چند دیواره تحت امواج قطبش مغناطیسی
1- یاسر شمس اللهی
2- محمد کاظم مروج فرشی
3- مجید ابن علی
4- ابوالفضل چمن مطلق
24
Third national Congress of Hematology
یزد
Design, Implementation and Localization of a Typical Laboratory Osmometer for Measurement of Osmolality in the Body Fluid Solutes in Urine and Blood of Patients
1-عرفان دژاگه
3-محسن حمید پور
November
دومین کنفرانس الکترومغناطیس مهندسی ایران
بررسی اثرات چاه کوانتومی در لیزرهای حلقوی چاه کوانتومی
بیستمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران به همراه ششمین کنفرانس مهندسی و فناوری فوتونیک ایران
شیراز
آنالیز عددی موجبرهای نوری هیبریدی سیلیكون-پلاسمونی كم اتلاف و موجبرهای فلز پلاسمونی در ساختارهای شبه مسطح
1- ماجد اكبری
2- ابوا لفضل چمن مطلق
پاسخ فرکانسی لیزر حلقوی نیمه هادی
4- سعید گل محمدی
ماده ی هطلقا تاریک با استفاد از آرایه ی نانولوله هلی کربنی با چگالی کم
International Conference on
Electrical and Computer Engineering (ICECE2013)
Turkey
Istanbul
Design of Infrared Filter Based on Periodic Array of Metallic Nano-Slits
1-علیرضا مبینی
2- وحید احمدی
3-ابوالفضل چمن مطلق
September
همایش سراسری پهبادها در نبرد ناهمگون
پیاده سازی نرم افزاری یک الگوریتم جامع مدیریت پرواز برای هدایت و کنترل خودکار
1- ابراهیم امینی
3- مصطفی عسکری
بیست ویکمین کنفرانس مهندسی برق ایران
مشهد
بررسی روش های برقراری ارتباط بدون سیم در شبکه های نسل آینده
1- حمیدرضا خدادادی (دانشجو)
2- محمد حسین قزل ایاغ (راهنمای اول)
3- - ابوالفضل چمن مطلق (راهنمای دوم)
32
شبیه سازی بلور های فوتونی مربعی بر پایه ی نانولوله های کربنی چند دیواره در پاسخ به تابش امواج TM و TE
4-مجید ابن علی حیدری
33
هیجدهمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران
تبریز
بررسی نرخ خطا در یک سیستم مخابرات نوری فضای آزاد مبتنی بر مدولاسیون PPM ابا استفاد از تکنیک دایورسیتی
34
بررسی خطای بیت در مخابرات نوری فضای آزاد با استفاد از روش MIMO در حضور توربولنس
1- محمد پیروزمند (دانشجو)
2-ناصر ترابی (دانشجو)
35
بررسی کاهش نرخ خطا در انتقال اطلاعات به روش تنوع زمانی در مخابرات نوری فضای آزاد
1- ناصر ترابی (دانشجو)
2-محمد پیروزمند (دانشجو)
36
کنگره ملی مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات
بررسی روشهای هدایت پرتو در سیستمهای ردگیری خودکار و ارائه روشی بهینه جهت پایدارسازی لینک های مخابراتی فضای آزاد
37
هفتمین کنفرانس ملی مهندسی برق و الکترونیک ایران
ارائه روشی برای بردسنجی یک هدف به صورت غیرفعال با استفاده از دو سنسور
1- جواد محتشم (دانشجو)
3- ایرج هادی نژاد (مشاور)
94
38
بررسی خطاهای موجود در بردسنجی لیزری
1- سالار بابا پور (دانشجو)
39
هجدهمین كنفرانس ملی- دانشجویی مهندسی برق ایران
ارائه یک مدل بهینه برای کاهش خطای انکسار اتمسفری در سامانه بردسنجی لیزری ماهواره
4-اصغر فاطمی
40
تحلیل طیف گسیلی دمایی از اهداف پرنده برای کاربرد اختلال الکترواپتیکی
1- علی هاشمی پور (دانشجو)
3- عباس بشیری (مشاور
تعدادی از طرح های پژوهشی و فناوری پایان یافته
عنوان فعالیت
تاریخ انجام
اسامی همکاران به ترتیب
( شامل نام متقاضی)
ملاحظات
شروع
پایان
بررسی اثر حرارت در لیزرهای حلقوی چاه کوانتومی چندتایی
پائیز 1392
2- ساسان محمدیان
طرح تحقیقاتی کسر از خدمت
طراحی موجبرهای هیبریدی سیلیکون-پلاسمونی کم تلف برای کاربردهای مخابرات نوری
بهار 92
تابستان 93
2- ماجد اکبری
شبیه سازی و طراحی آنلاین مسیر بهینه¬ی پروازی خودکار پهپادهای نظامی
1391
2- ابراهیم امینی
بررسی و شبیه سازی موجبرهای مبتنی بر فوتونیک کریستال با کوپلینگ بهینه
2- علیرضا مبینی
بهبود عملکرد لیزر حلقوی چاه کوانتومی با استفاده از ساختار نامتجانس تحدید جداگانه
زمستان 1392
شکل دهی پرتو لیزرهای نیمه هادی برای کاربردهای حسگری و مخابرات نوری بی سیم
2- علی دبیریان
طراحی و شبیه سازی مکانیزم افزایش بازده سلول خورشیدی لایه نازک با حساس سازی توسط نقاط کوانتومی
2- سید ساسان کهنه پوشی
طراحی و شبیه سازی کاواک¬ها و بهبود فاکتور کیفیت آنها
1394
2- محمد حسین کرمی راویز
شبیه سازی و تحلیل انتشار سیگنال ها در حالت تک-مد و در تقویت کننده نوری نقطه کوانتومی
2- سعید پهلوان
طراحی سنسور مبتنی بر بلورهای فوتونی
2- علیرضا عادل
بررسی رفتار آنتنی نانولولههای کربنی چند دیواره به منظور شبیهسازی، طراحی و ساخت نانوآنتنهای اپتیکی جهت شبکه کردن تجهیزات در سایتهای نظامی
2- یاسر شمساللهی
بهبود عملکرد فیلترهای مبتنی بر بلورهای فوتونی با کاربرد در مخابرات نوری
2- سید محمد میرجلیلی
تحلیل، طراحی و شبیه¬سازی یک میکسر فرکانس بالا با نویز کم و خطسانی بالا در تکنولوژی CMOS
2- محمد بیگی زاده
ارائهی تابع دیالکتریک تحلیلی برای نانولولههای کربنی جهت استفاده در آشکارسازهای با کاربرد نظامی
2- یاسر شمس اللهی
بررسی اثرات ناهمواری¬های سطحی در نانونوار گرافینی و اثر آن بر خواص الکترونیکی گرافین
2- سید امیرحسین مساوات
3-آرش یزدان¬پناه (مشاور)
طراحی و شبیه سازی اثرات نقص در ترانزیستور اثر میدان گرافنی
2- علی محمد عبدالملکی
بهبود عملکرد لیزر آبشار کوانتومی در محدوده تراهرتز با استفاده از ساختار نامتجانس
2- واحد ثروتی خواجه
ارائه الگوریتم و شبیه سازی روشی برای بهینه سازی مصرف انرژی در شبکه های ROAdM
2- علی زلرعی محمود آبادی
طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی از دستگاه اسمومتر جهت اندازه گیری غلظت مواد محلول در خون
2- عرفان دژاگاه
ارائه و شبیه سازی الگوریتم مسیر یابی در شبکه های تمام نوری ROADM برای بهبود کیفیت سرویس
2- احسان اله غنجی
مدلسازی انتشار پالس ها و سیگنال های پیوسته در جهات یکسان و مخالف در تقویت کننده نوری نقطه کوانتومی
تعدادی از راهنمایی و مشاوره پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری اتمام یافته
تاریخ دفاع
نام دانشجو
دانشگاه محل تحصیل دانشجو
اسامی اساتید راهنما
اسامی اساتید مشاور
بررسی ساختاری ترانزیستورهای اثر میدان نانو لوله
1389
مرتضی تقوی
جامع امام حسین(ع)
میری- رضوانی
ابوالفضل چمن مطلق