اطلاعیه مهم ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته 1394


  ضمن عرض سلام و تبریک به تمامی پذیرفته شدگان ارجمند آزمون ‌ کارشناسی ناپیوسته 1394 در مؤسسه آموزش عالی ایوانکی، به اطلاع می رساند طبق زمانبندی اعلام شده از طرف سازمان سنجش برای ثبت نام از پذیرفته شدگان،تمامی عزیزان می بایست به صورت حضوری در روزهای سه شنبه 1394/06/31 الی چهارشنبه 1394/07/01 به 

مؤسسه آموزش عالی ایوانکی مراجعه کرده و ثبت نام کنند. در ادامه توجه عزیزان را به برخی نکات مهم جلب می کنیم.

مؤسسه آموزش عالی ایوانکی جزو 7 مؤسسه برتر کشور و با دارابودن بیش از 5000  دانشجو  در  مقاطع  تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد فعالیت می کند. این مؤسسه دارای 52 رشته کاردانی وکارشناسی و 11 رشته کارشناسی ارشد بوده در رده بندی اخیر مؤسسات غیرانتفاعی کشور که از سوی وزارت محترم علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شده به لحاظ کیفیت آموزشی و رعایت استاندارهای علمی در سطح 1 قرار داشته و با قرار گرفتن در دستور کار وزارتخانه جهت تبدیل به دانشگاه به فضل خدا در آینده ای بسیارنزدیک تبدیل به دانشگاه خواهد شد.


                                          جدول شهریه کارشناسی ناپیوسته 1394 مصوب هیآت امنا

گروه آموزشی
شهریه ثابت هر نیمسال تحصیلی
شهر‌یه‌ متغیر برای هر واحد درسی
شهریه دروس عملی، آزمایشگاهی و كارگاهی برای هر ساعت اجرا در هفته
شهریه هر واحد پروژه در صورت وجود در برنامه آموزشی
عمومی
پایه (نظری)
اصلی و تخصصی (نظری)
علوم انسانی
3/593/750
172/500
258/750
273/125
215/625
718/750
فنی ومهندسی
4/528/125
172/500
258/750
316/250
258/750
718/750
سایر
3/881/250
172/500
258/750
316/250
258/750
718/750




  







پیرو تماس تلفنی برخی از پذیرفته شدگان  محترم و طرح پرسش هایی پیرامون شرایط کلی مؤسسه، موارد ذیل جهت اطلاع عزیزان اعلام میگردد.
 
     آدرس: سه راه افسریه، کیلومتر 50 جاده تهران به سمنان، شهر ایوانکی (تهران-پاکدشت-شریف آباد-ایوانکی)
     با برنامه ریزی صورت گرفته ، سعی شده است کلاس های تمامی رشته ها در 2 روز برگزار گردد.
     سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان از اکثر نقاط تهران و کرج بصورت همه روزه فراهم می باشد.(روزانه 40  دستگاه اتوبوس)
 اعطای وعده غذایی دانشجویان با ارائه ژتون (فیش غذا) در طول مدت زمان تحصیل مهیا است.


مدارک مورد نیاز برای ثبت نام    
   1. اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه 3 سری فتوکپی از تمام صفحات
   2. تعداد 8 قطعه عکس 4*3 تمام رخ پشت نویسی شده
   3. اصل مدرک  کاردانی یا گواهی موقت به همراه کپی 
   

 
نکته مهم : عزیزان دقت کنند پس از ثبت نام به هیچ وجه مدارک تحصیلی به آنها داده نخواهد شد.

لذا تأکید میشود قبل از تحویل مدارک چند نسخه کپی از آنها را نزد خودشان نگه دارند.
اقبالی
مدیر کل آموزش و تحصیلات تکمیلی

02334521570









نوشته شده توسط معاونت آموزش در تاریخ ۱۳۹۴/۰۶/۳۰