گزارش برگزاری جشن دانش آموختگی دانشگاه ایوان‌کی


جشن دانش آموختگی دانشگاه ایوان‌کی (ویژه دانش آموختگان سالهای 90 به بعد) در روز چهارشنبه 15/6/96 از ساعت 17 الی 22 و با حضور بیش از 600 نفر از دانش‌آموختگان، خانواده‌ها، اساتید، مسئولین ارشد و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه در محل پردیس برگزار گردید. (گزارش تصویری مراسم)
جهت رفاه حال میهمانان گرامی سرویس ایاب و ذهاب از ترمینال جنوب به دانشگاه مهیا گردیده بود و در پایان مراسم نیز سرویس اتوبوس جهت برگشت روبروی دانشگاه استقرار یافتند.
در هنگام ورود میهمانان، بسته‌هایی شامل لباس دانش‌آموختگی، لوح تقدیر، ریزبرنامه، متن سوگندنامه، بروشور معرفی دانشگاه، یک شاخه گل و بسته پذیرایی تقدیم شد. همچنین در چند محل، امکان گرفتن عکس یادگاری برای حاضرین مهیا گردید.
در ابتدا و با استقرار مدعوین، در ساعت 17:20 پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، نماهنگی از معرفی دانشگاه به نمایش گذاشته شد. در این مراسم که با اجرای آقای عسگری و خانم میرزازاده (دانش‌آموخته دانشگاه) و شور و اشتیاق حضار همراه بود، رئیس محترم دانشگاه جناب آقای دکتر احمدوند ضمن خیرمقدم به حضار، نکاتی را درباره رشد کمی و کیفی، رشته‌های تحصیلی، توسعه و چشم‌انداز دانشگاه بیان نمودند.
سپس در ساعت 18 آقای سعید فتحی طنزپرداز مطرح کشور به اجرای استندآپ کمدی پرداخت و سیدمیلاد میرجلالی از شاعران دانش‌آموخته دانشگاه، قطعاتی از اشعار طنز خود را ارائه کرد.
در ادامه برنامه در ساعت 19:05، دانش‌آموختگان که لباس مخصوص دانش‌آموختگی بر تن داشتند، به پا خاستند و بصورت دسته‌جمعی سوگندنامه را قرائت کردند و سپس در 9 گروه و با در دست داشتن لوح تقدیر به روی سن آمدند و عکسهای یادگاری گروهی گرفتند. با اعلام زمان اذان مغرب و پس از دقایقی در ساعت 19:40، گروه موسیقی پاپ دیاکو به اجرای زنده چندین قطعه موسیقی از خوانندگان مجاز و مطرح كشور پرداخت و با سخن پایانی مجریان، برنامه رسمی جشن در محل پردیس دانشگاه در ساعت 20:45 به انتها رسید و حاضرین برای صرف شام به محل ساختمان مرکزی مراجعه نمودند.
جهت مشاهده گزارش تصویری مراسم به لینک زیر مراجعه نمایید.
گزارش تصویری مراسم جشن دانش آموختگی


نوشته شده توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی در تاریخ ۱۳۹۶/۰۶/۲۵